Barion Pixel Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

+36 (30) 924-44-62 (H-CS 10:00-16:00, P 10:00-14:00)


Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat elérhetőségei


Webáruházunk ügyfélszolgálata személyesen vagy telefonon keresztül a megjelölt ügyfélszolgálati időben áll rendelkezésére hétköznaponként. Hétvégén és munkaszüneti napokon ügyfélszolgálatunk nem elérhető!

E-mailt bármikor, éjjel-nappal, 0-24 órában, akár hétvégén is küldhet számunkra! Az e-mailek feldolgozása munkaidőnkben történik érkezési sorrendben és a lehető leggyorsabban válaszolunk.  

  • E-mail: info@viztisztitomarket.hu [termék érdeklődés, műszaki segítségnyújtás, számlázással és szállítással kapcsolatos ügyintézés, panaszkezelés, garanciális ügyintézés]
  • Telefon: +36 (30) 924-44-62 [termék érdeklődés, rendelés leadás, SOS műszaki segítségnyújtás]
  • Ünnepi nyitvatartás: 2024.12.21. - 2025.01.06. ügyfélszolgálatunk és telephelyünk- egyben személyes átadó pontunk zárva tart! Az év első munkanapja: 2025.01.07. (kedd)
  • 2024.12.19. 12:00-ig megrendelt készleten lévő termékek még nagy valószínűséggel kiszállításra kerülnek karácsonyig!
  • Az ünnepek alatt webáruházunkban a rendelések leadása folyamatosan és zavartalanul működik! GLS futárszolgálattal történő csomagküldés és kiszállítás a megszokottól lassabb sebességgel történik! Előre is köszönjük a türelmét! Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánunk!
  • Ügyfélszolgálati idő: H-CS 10:00 - 16:00, P 10:00 - 14:00
  • Cím: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8 - (Térkép) - Gyenes Group | Home Center Üzletközpont

Kérjük, esetleges panaszával, kiszállítással kapcsolatos problémával (pl.: törött csomag), garanciális ügyintézéssel kapcsolatban részesítse előnyben az e-mail levelezési formát! Legfőbb előnye, hogy nyoma van, hogy felvette velünk a kapcsolatot. Nagy valószínűséggel kérni fogunk fényképet a hibás vagy törött termékről, amit e-mailben tudunk fogadni. Ezenkívül be tudjuk azonosítani a csomagszámot, számlát, pontos cikkszámot, árat, stb... Könnyebben és gyorsabban tudunk megoldást találni a problémára, hiszen utána tudunk érdeklődni a beszállítónál, meg tudjuk nézni az aktuális készletet, tudunk egyeztetni a szervizzel vagy a futárszolgálattal és már a kész megoldással tudunk válaszolni. 

_ gyenesgroup home center uzletkozpont

Újdonság: AquaForte M30 és M60 akkumulátoros medence tisztító robotok

2024.07.14.

Időigényes feladatnak tartja a medence rendszeres tisztítását? A vezeték nélküli medence robot leveszi...

Digitális átfolyásmérő felszerelése víztisztító készülékhez

2024.02.10.

Amennyiben nyomon szeretnénk követni a víztisztítónkon keresztül folyt víz mennyiségét, akkor egy átfolyásmérő...

Hűtőszekrényhez vízcsövek

2024.02.09.

Új hűtőszekrény kiválasztásnál sokan előnyben részesítik a beépített vízadagoló és jégkocka készítő funkciót....

Vízkeménység mérés házilag

2024.02.07.

Előfordulhat, hogy szükségünk van a vízkeménység pontos meghatározására. Sőt, ha központi vízlágyító...


 

OWJmZmIwMz