Garanciális probléma esetén kérjük töltse ki az alábbi űrlapot! A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!
További információk az aktuális jótállási - szavatossági feltételekről: ---> ÁSZF
+36 (30) 924-44-62 (H-CS 08:00 - 18:00, P 08:00 - 14:00)
Garanciális probléma esetén kérjük töltse ki az alábbi űrlapot! A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező!
További információk az aktuális jótállási - szavatossági feltételekről: ---> ÁSZF
A vásárolt terméket futárral vagy postai úton is visszaküldheti az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont).
Ha a terméket futárral vagy postai úton jutatta vissza és a jótállási igény nem jogos, akkor a termék visszaszállításának díja br. 1.690Ft (előre utalással fizetendő), mely az ügyfelet terheli.
A terméket személyesen is leadhatja irodánkban nyitvatartási időnkben. Az irodánkban nincs lehetőségünk a termék azonnali bevizsgálására, javítására.
Mik a jótállás alól kizáró okok?
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, fizikai, elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túlfeszültség)
A terméken törés, repedés, égés vagy egyéb fizikai sérülés látható.
Amennyiben a terméken végzett javítási - szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Természetes elhasználódás és a kompatibilitási problémák.
H-CS 08:00-18:00, P 08:00-14:00
Gyenes Group webáruház csoport
Cím: Home Center Üzletközpont
1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.
E-mail: info@viztisztitomarket.hu
Telefonszám: +36 (30) 924-44-62